Afacerea ta este semnificativă și specială. A început cu un vis de a urma un scop sau o pasiune mai profundă. A decolat cu o determinare îndrăzneață și o acțiune curajoasă.
Acum ești gata să îți îmbrățișezi povestea, să o prezinți impecabil și să lași o impresie de durată.
Să vorbim despre viitorul site-ului tău. Ai planuri mari și vrem să te ajutăm să le realizezi! Aici, la Digital Fairy, suntem încântați să îți oferim sprijinul și expertiza noastră pentru a te ajuta să construiți o prezență online profesională și orientată spre conversie.
iată cum te putem ajuta ...
Știm că ești ocupat și nu ai timp să înveți totul despre web design și branding. De aceea, oferim o experiență VIP Design plină de acțiune, care îți va duce afacerea la următorul nivel. Imaginează-ți cum ar fi să ai alături un expert, concentrat exclusiv pe a te ajuta să îți atingi obiectivele de design.
Aceasta este o colaborare intensivă, care se bazează pe un proces bine structurat și eficient de a stabili strategia și conținutul înainte de realizarea design-ului.
DISCOVERY CALL
Programează un apel pentru a stabili exact detaliile proiectului. Îți voi trimite apoi o propunere cu o factură și un contract de semnat. 50% se plătește în momentul rezervării și 50% se achită cel târziu în ziua predării postărilor(template-urilor), conform calendarului nostru prestabilit.
BRANDING
Dacă ai deja un branding stabilit, atunci îți vom utiliza fonturile, culorile, logo-ul etc deja existente și vom realiza toate postările în stilul tău de branding.
Dacă nu ai deja un branding, este indicat să programezi o sesiune de branding în prealabil, vom seta noul branding și te vom învăța cum să îl folosești.
STABILIREA CONȚINUTULUI
După rezervare, ți se vor oferi toate documentele necesare pentru timpul nostru de lucru împreună. În procesul de proiectare, începi să stabilești tot conținutul text și imaginile.
După ce am introdus tot conținutul, îți arăt apoi o adresă URL de previzualizare. Veți avea multe oportunități de a oferi feedback pe parcurs.
LANSARE
După predarea template-urilor vei avea 30 de zile de asistență dacă observi ceva în neregulă sau există probleme pe care trebuie să le soluționăm. (nu este probabil, dar rareori se întâmplă). De asemenea, ți se va oferi un videoclip despre cum să îți editezi template-urile în Canva.
Vrei să postezi mai des pe social media, dar nu vrei să petreci mult timp pentru ceva ce ar putea fi făcut pentru tine. De aceea, oferim template-uri predefinite pentru afacerea ta, pe care le poți modifica singur dacă dorești.
Poți schimba textul, culorile, imaginile și să adaugi logo-ul tău. Totul în versiunea gratuită de Canva.
☑ Fotografi
☑ Consilieri
☑ Psihologi
☑ Tutori
☑ Profesori
☑ Bloggeri
☑ Podcaster
☑ Doulas
☑ Speakeri
☑ Companii de cadouri
☑ Servicii de curățenie
☑ Antrenori de wellness
☑ Saloane de coafură
☑ Creatori de cursuri
☑ Asistenți virtuali
☑ Instructori de yoga
☑ Și multe altele ...
"Strategia și designul ambalajelor și template-rulir pentru postări realizate pentru pagina noastra de instagram @Berryvibes.ro ne-a format o imagine profesională a produselor noastre"
" Cristina a reușit să îmi citească efectiv gândurile. procesul foarte eficient și rapid"
"În cadrul firmei noastre am beneficiat de consultanță în marketing și brandind pentru diversele servicii pe care le promovăm. De fiecare dată strategia propusă a fost una de succes."
Suntem aici să ajutăm! Doar completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail (hello@digitalfairy.ro) și te vom contacta în termen de 24 ore.
Pe curând!