Afacerea ta este semnificativă și specială. A început cu un vis de a urma un scop sau o pasiune mai profundă. A decolat cu o determinare îndrăzneață și o acțiune curajoasă.
Acum ești gata să îți îmbrățișezi povestea, să o prezinți impecabil și să lași o impresie de durată.
Să vorbim despre viitorul site-ului tău. Ai planuri mari și vrem să te ajutăm să le realizezi! Aici, la Digital Fairy, suntem încântați să îți oferim sprijinul și expertiza noastră pentru a te ajuta să construiți o prezență online profesională și orientată spre conversie.
iată cum te putem ajuta ...
Știm că ești ocupat și nu ai timp să înveți totul despre web design și branding. De aceea, oferim o experiență VIP Design plină de acțiune, care îți va duce afacerea la următorul nivel. Imaginează-ți cum ar fi să ai alături un expert, concentrat exclusiv pe a te ajuta să îți atingi obiectivele de design.
Aceasta este o colaborare intensivă, care se bazează pe un proces bine structurat și eficient de a stabili strategia și conținutul înainte de realizarea design-ului.
DISCOVERY CALL
Programează un apel pentru a stabili exact detaliile proiectului. Îți voi trimite apoi o propunere cu o factură și un contract de semnat. 50% se plătește în momentul rezervării și 50% se achită cel târziu în ziua lansării site-ului tău, conform calendarului nostru prestabilit.
STABILIREA CONȚINUTULUI
După rezervare, ți se vor oferi toate documentele necesare pentru timpul nostru de lucru împreună. În procesul de proiectare, începi să stabilești tot conținutul text și imaginile.
După ce am introdus tot conținutul, îți arăt apoi o adresă URL de previzualizare. Veți avea multe oportunități de a oferi feedback pe parcurs.
BLOG
Dacă ai deja un blog, îți vom migra blogul și vom muta toate postările în noul tău cont WordPress.
Dacă nu ai deja un blog, vom seta unul și te vom învăța cum să îl folosești.
LANSARE
După lansarea site-ului, vei avea 30 de zile de asistență dacă observi ceva în neregulă sau există probleme pe care trebuie să le soluționăm. (nu este probabil, dar rareori se întâmplă). De asemenea, ți se va oferi un videoclip despre cum să îți editezi site-ul.
Orice tip de setări de web design pe care dorești să le faci. Și da, totul se poate face într-adevăr într-o săptămână.
Desigur, vom face temele înainte, iar după ce temele sunt finalizate, voi aloca o zi liberă în calendarul meu și voi termina toate lucrările detaliate ale site-ului tău!
Verificarea întregului design pentru a te asigura că totul este aliniat cu brandul tău și conectat corespunzător.
Rearanjarea ordinii site-ului tău pentru a fi intuitiv și a converti. Realizarea design-ului mobil.
Adăugarea de SEO și strategii marketing de bază.
Vrei să-ți lansezi site-ul cât mai curând posibil, dar nu vrei să petreci mult timp pentru ceva ce ar putea fi făcut pentru tine. De aceea, oferim un serviciu de customizare intensivă a site-ului, atunci când sunt multe modificări de structură (mai multe pagini, secțiuni suplimentare, etc) și crearea unui branding nou, unic care va elimina stresul de a îți lansa business-ul.
✔ Claritatea brandului prin procesul meu dovedit de descoperire a stilului
✔ Un website care atrage clientul tău IDEAL
✔ Un site care îți permite să rezervi clienți cu ușurință
✔ Un site care face munca grea pentru tine (din punct de vedere SEO)
✔ Site de 5 pagini (de obicei pagina principală, despre, blog, contact și servicii)
✔ Alegerea schemei de culori pentru site
✔ Logo, blog și integrări cheie de site-uri web necesare unei afaceri (formular de contact etc.)
✔ 16 ore din timpul meu (2 zile de cate 8 ore)
✔ Sesiune de evaluare de 1 oră la sfârșit,în care te voi învăța cum să îți actualizezi singur site-ul + adăugare pagini noi.
✔ Un site web receptiv și prietenos cu dispozitivele mobile
✔ Editarea textului website-ului tău
✔ Odată ce ai achitat avansul, începem imediat să îți analizăm activitatea business-ului și profilul consumatorilor cărora te adresezi, făcând și o cercetare a concurenței. Ne asigurăm că vom maximiza potențialul afacerii tale.
Brandul și website-ul tău nu reprezintă calitatea serviciului și valoarea ta.
Valoarea serviciilor tale, percepută de clienți a crescut vertiginos și îți atingi obiectivele de venit.
Brandul și website-ul tău nu reprezintă calitatea serviciului și valoarea ta.
Valoarea serviciilor tale, percepută de clienți a crescut vertiginos și îți atingi obiectivele de venit.
Brandul și website-ul tău nu reprezintă calitatea serviciului și valoarea ta.
Valoarea serviciilor tale, percepută de clienți a crescut vertiginos și îți atingi obiectivele de venit.
Brandul și website-ul tău nu reprezintă calitatea serviciului și valoarea ta.
Ai avut nenumărate încercări de a-ți crea logo-ul și site-ul web fără să fii 100% mulțumit de rezultate.
Nu îți poți da seama cum să îți gestionezi site-ul și, de fapt, trebuie să plătești pe cineva pentru a-l actualiza.
Valoarea serviciilor tale, percepută de clienți a crescut vertiginos și îți atingi obiectivele de venit.
Vei simți toată încrederea când vei înmânați cartea de vizită și vă veți distribui adresa URL.
Vei putea gestiona și întreține rapid site-ul cu ușurință. Fara stres!
Îți vei putea programa o întâlnire cu specialistul tău Digital Fairy și vei primi de asemenea un PDF cu toate instrucțiunile de care ai nevoie. Suntem aici să te asistăm la fiecare pas.
Cercetarea de piață oferă informații esențiale despre peisajul de business al afacerii tale. Îți poate spune cum este percepută compania ta de către clienții țintă și clienții la care dorești să ajungi. Te poate ajuta să înțelegi cum să te conectezi cu publicul țintă, cum să te raportezi la concurență și să te informezi cum îți planifici următorii pași.Cercetarea de piață poate juca, de asemenea, un rol important în procesul de dezvoltare a produselor și serviciilor oferite, de a le aduce pe piață și de a le comercializa consumatorilor.
În funcție de amploarea proiectului tău, pregătește-te să aloci între 30 minute și chiar câteva ore în decursul câtorva zile (în cazul realizării website-urilor) pentru a comunica direct dorințele și nevoile tale, prin chat text/audio/video. Fără email-uri lungi și nenumărate mesaje.
Odată definitivat proiectul, vom lansa noul tău brand care să reprezinte valorile esențiale ale business-ului tău.
Unul site unic, astfel încât vom crea un nou design special pentru tine.
Sesiune inițială de zoom pentru strategia site-ului.
Setarea tuturor imaginilor, a textului, conectarea unei campanii de e-mail, adăugarea brandului tău și vom configura un bran împreună - cu culori noi, fonturi și 1 logo.
Configurarea blogului, conectarea categoriilor de blog și crearea acestora. Migrarea unui blog existent.
Configurarea SEO de bază pentru toate paginile și multe altele...
☑ Fotografi
☑ Consilieri
☑ Psihologi
☑ Tutori
☑ Profesori
☑ Bloggeri
☑ Podcaster
☑ Doulas
☑ Speakeri
☑ Industria beauty
☑ Fitness
☑ Coaching
☑ Servicii de curățenie
☑ Antrenori de wellness
☑ Saloane de coafură
☑ Creatori de cursuri
☑ Asistenți virtuali
☑ Instructori de yoga
☑ Și multe altele ...
"Site-ul latelierbeauty.ro este tot ceea ce mi-am dorit și mai mult. Cristina a reușit să îmi citească efectiv gândurile. procesul foarte eficient și rapid"
"Strategia și designul ambalajelor și postărilor realizate pentru pagina noastra de instagram @Berryvibes.ro ne-a format o imagine profesională a produselor noastre"
"În cadrul firmei noastre am beneficiat de consultanță în marketing și brandind pentru diversele servicii pe care le promovăm. De fiecare dată strategia propusă a fost una de succes."
Fiecare temă are documentație detaliată pentru a te ajuta să îți perswonalizezi site-ul cât mai ușor, pornind de la documentul PDF pe care îl primești în momentul plasării comenzii, care conține toate linkurile necesare și până la tutoriale video și webminarii live săptămânale pe pagina de Facebook, dar și grup de suport pe Facebook exclusiv pentru clienții Digital Fairy,
Vrem să ne iei temele și să le faci ale tale pentru a se potrivi nevoilor afacerii tale. Ne străduim să îți oferim cât mai multă flexibilitate în produsele noastre.
De la temele pentru websiteuri la templateurile din Canva pentru social media.
Dacă te simți blocat și ai nevoie doar de ajutor, suntem aici pentru tine! Echipa noastră este pregătită pentru ați răspunde întrebărilor, pentru a te ajuta să faci lucrurile să funcționeze fără probleme și să îți pui în funcțiune site-ul.
Designul este prinul lucru pe care îl avem în vedere când creăm o temă nouă. De aceea ne-am specializxat pe site-uri de prezentare, pentru a da afacerii tale imaginea care să pună în valoare calitatea serviciilor și produselor pe care le oferi.
Ne străduim să facem fiecare temă superioară din punct de vedere al designului.
Pentru a crea o afacere, ai nevoie de formula pentru a-ți transforma pasiunea în profit. Atunci când începi o afacere, trebuie mai întâi să începi cu sfârșitul în minte. Vrei să-ți construiești o afacere pentru a trăi un anumit stil de viață.
Deci, ai nevoie de un plan de afaceri care să fie integrat cu acel plan de viață specific. Adesea confundăm a fi bogat cu a trăi un mod de viață productiv.
De-a lungul călătoriei mele personale cu antreprenoriatul, am descoperit câteva filozofii de bază și resurse online pe care vreau să le împărtășesc cu tine pentru a ajuta la modelarea modului în care te hotărăști să-ți transformi pasiunea în profit.
Programează o consultare rapidă de 30 minute pentru a discuta despre proiectul tău și astfel ne putem asigura că ne potrivim unul cu celălalt și despre procesul de creație. Vei primi acces la un board online pentru a facilita comunicarea. Astfel când ai pregătit conținutul imagine/video, text putem programa ședința de strategie.
Site-ul de webhost are o echipă de asistență uimitoare care vă poate răspunde la toate întrebările foarte rapid, totuși, dacă dorești să rezervi mai multe ore, îmi facturez munca la 250 RON/h.
Completează ghidul meu de descoperire a brandului, adună toate fotografiile și elementele brandului tău (de exemplu, sigla, culori etc.) într-un Google drive pentru mine, creează textul (vei avea câteva zile pentru pregătire).
După cum am menționat, vei folosi timpul dintre momentul în care rezervi și data de începere pentru a aduna toate materialele și a textul pentru site-ul web! Rezervarea zilei de strategie include îndrumări, un chestionar aprofundat pentru a aduna conținutul pe care îl vei crea pe baza șablonului de la care pornim, împreună cu orice solicitare de personalizare și o sesiune de strategie de lansare pentru a te asigura că ești pregătit pentru sesiunea ta intensivă!
De asemenea, este util dacă te uiți prin site-urile mele și să alegi două favorite pentru a-ți defini stilul.
Ofertele sunt pentru afaceri în creștere cu acel suflet care caută succesul. Ești în stadiile inițiale de creștere și ești gata să pui niște rădăcini serioase care strigă „Nu am venit doar să mă joc”. Gata cu branding-ul începător sau site-ul amator, experiența Website in a week, rapidă, de mare valoare, te va duce de la „cine este persoana nouă?” la "cine este acest schimbător de vieți" în doar câteva zile.
Pentru afacerile cu marca și afacerea lansate, dar brandingul nealiniat și dezordonat, Brand Personalizat este pentru tine. Nu vrei doar să fii observat, vrei să fii văzut. Nu vrei să fii auzit, vrei să fii ascultat. Nu vrei să fii băgat în seamă că vrei să fii dorit. Așa că ești pregătit pentru o marcă și un site web care te transformă într-un nume. Acesta este ceea ce înseamnă această experiență multifuncțională, complet personalizată.
Prețul depinde în funcție de complexitatea și mărimea site-ului, dar și serviciile conexe care pot fi instalate(precum automatizare email, Facebook Pixel, booking system, formulare de contact etc). Prețurile încep de la 2.999 RON.
Da, vei avea nevoie de un domeniu pentru a putea lansa site-ul live, însă îți oferim consultanță în alegerea domeniului și este inclus în preț.
Hosting-ul este cel care găzduiește site-ul web. Îți vom prezenta mai multe opțiuni de preț în funcție de necesitățile tale.
Hostingul (cunoscut și ca găzduire de site-uri web, găzduire web) este afacerea de găzduire, deservire și întreținere a fișierelor pentru unul sau mai multe site-uri web. Mai important decât spațiul de calculator oferit pentru fișierele site-ului Web este conexiunea rapidă la Internet.
Orice ajustări și modificări pe care le dorești pot fi transmise fără efort (fie că ești un profesionist în design sau un novice total). Cu interfața prietenoasă cu utilizatorul, funcțiile drag-and-drop și formatul 100% personalizabil. Cred cu adevărat că aceasta este platforma perfectă pentru munca noastră împreună.
PLUS! Pentru a îți face și mai ușoară munca, vei primi videoclipuri cuprinzătoare de instruire, un Ghid ușor de urmărit pentru suita completă pregătită pentru lansare, care îți aparține din toate punctele de vedere.
După ce definitivăm designul, vom fi disponibili prin WhatsApp și e-mail pentru orice asistență ulterioară timp de 30 de zile! Dacă întâmpini probleme, întrebări sau provocări, nu ezitata să ne contactezi și vom avea grijă de nevoile tale! Suntem, de asemenea, aici pentru asistență și oferim servicii de asistență pentru proiectare pe oră pentru clienții din trecut, în cazul în care ai nevoie de asistență mai avansată sau de upgrade-uri!
iată câteva lucruri esențiale
definirea clientului ideal
vocea brandului
brand trinity
Dorești mai multe idei despre cum un îți poți crea un brand de succes? Descărcă ghidurile mele gratuite pe care le folosesc cu clienții în conturarea stilului brandului pe care și-l doresc.
Suntem aici să ajutăm! Doar completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail (hello@digitalfairy.ro) și te vom contacta în termen de 24 ore.
Pe curând!