Website planner – ghid practic

În primul rând, acesta este un loc foarte interesant în care să te afli, dar știm cât de copleșitor și de înfricoșător poate fi începerea site-ului tău! Sunt șanse să nu fii web designer sau copywriter,
și, deși vă cunoașteți afacerea/produsul/serviciul pe dinafară, este posibil ca proiectarea unui site web să nu fie punctul vostru forte.
Introduceți LBS și mini-planificatorul site-ului! Acest planificator este un ghid cuprinzător pentru planificarea site-ului dvs. web și conținut și locul PERFECT pentru a începe!

Ghidul complet sub formă de PDF editabil poate fi descărcat aici

Scopul site-ului

Acest lucru va ajuta la informarea modului în care structurem site-ul web. De asemenea, ar trebui să ajute la informarea modului în care ar trebui să vă scrieți conținutul (ton,
mesaj, scop) și de ce fel de imagini ați putea avea nevoie.

Care este scopul principal al dvs
Site-ul web?
Puteți alege mai multe, dar maxim trei ar trebui
fi suficient pentru a menține un accent puternic asupra lovirii acestora
scopuri.
Promoționale — Mai mult text greoi, destinat
ajutând clienții să învețe mai multe despre tine,
și produsele și istoria dvs.
Educațional — Învățați-vă publicul
ceva, mai multe resurse/postări de blog grele,
limbaj de instruire.
Pentru a vinde produse și/sau servicii — Caracteristică
produse și articole, folosiți limbajul pentru a comercializa
și vinde, imagine grea.
Motivațional – Inspirați clienții să facă
ceva, utilizarea limbajului este mai mult
înălțător/îndrumare, bogat în resurse și blog.
Funcțional — Oferă acces la afaceri
servicii, oferte online, vizualizați starea comenzii,
și depune cereri.
Implicare — Oferiți un loc pentru
clienții să interacționeze cu afacerea dvs.,
asemănător unui blog, trimiteți întrebări etc.
Informațional — Furnizați informații către
clienții actuali și potențiali. Aceasta este o
privire generală asupra afacerii dvs. și unde să puteți
Te-am găsit.
Divertisment – De exemplu, reviste online,
filme, arte. Ușor de navigat,
actualizat frecvent, captivant prin utilizare
conținut dinamic, cum ar fi videoclipuri, podcasturi,
prezentari de diapozitive etc.

Obiectivele site-ului

Acest lucru va ajuta la informarea modului în care structurem site-ul web. De asemenea, ar trebui să ajute la informarea modului în care ar trebui să vă scrieți conținutul (ton,
mesaj, scop) și de ce fel de imagini ați putea avea nevoie.

Care sunt obiectivele site-ului dvs.?
Puteți alege mai multe, dar maxim trei ar trebui
fi suficient pentru a menține un accent puternic asupra atingerii acestor obiective.
Creșteți vânzările — Motor de căutare
optimizare, conținut bine organizat, ușor de utilizat
site, îndemnuri eficiente la acțiune,
crește rata de conversie.
A deveni o resursă cu autoritate (adică,
un expert în domeniul dvs. în care merg oamenii
ajutor/informații) — Oferind calitate
conținut de pe site-ul dvs., adăugând regulat
informații noi, stabilirea încrederii,
comercializarea site-ului dvs. pe alte site-uri web și
social media.
Îmbunătățiți interacțiunea cu existente și
potențiali clienți — Marketing prin e-mail
liste, asistență online (chat live), seminarii web,
și conținut conceput pentru a oferi vizitatorului dvs. un
motiv pentru a reveni.
Construiește-ți brandul — Rețele sociale active
program, promoții, reputație
management.
Crește-ți clienții potențiali
(trafic/implicare/captură e-mail) —
Conținut clar comunicat,
motor de căutare actualizat constant
optimizare, site prietenos cu utilizatorul, eficient
chemări la acțiune, secțiuni consistente pentru
utilizatorii să intre în contact/contact/înregistrare.

Public țintă

Acest lucru poate diferi de publicul dvs. principal dacă site-ul dvs. servește un scop diferit, cum ar fi vânzarea sau a fi mai informațional.
Ce fel de oameni vrei să se uite la site-ul tău și să interacționeze cu el
Care sunt interesele lor:____________________
De ce sunt cei mai pasionați:____________________
Cel mai mare obiectiv personal/profesional al lor:____________________
Prioritățile lor principale sunt:____________________
Ce îi motivează:____________________
Ce îi ține trează noaptea:____________________
Care sunt frustrările lor:____________________
Ce provocări se confruntă:____________________
De ce au nevoie/dor ca nu au:____________________

Inspirație pentru site-ul web

Acesta este un exercițiu care vă va ajuta pe dvs., pe dvs. copywriter și pe designerul dvs. de site web să vă vizualizați cu adevărat ideile pentru noul dvs. site web. Începe prin
găsirea de site-uri web întregi sau fragmente de secțiuni de site-uri web care vă vorbesc vizual sau care vă place cum funcționează.

(idei despre ceea ce ți-ar putea plăcea despre exemple: culoare, machete, dimensiuni, caracteristici notabile, lucruri pe care le face, stratificare,
utilizarea imaginii, plugin-uri, utilizarea tipografiei, stilul unui element etc.)

Defalcare de navigare în pagină
Utilizați această pagină interactivă ca ghid pentru a scrie titlurile de navigare a paginii de care aveți nevoie, precum și orice pagini care vor fi sub un
Pagina principală. Nici cu un bloc și un stilou nu poți da greș, așa că nu ezitați să tipăriți această pagină și să vă mâzgăliți ideile peste tot!
Acasă
Pagina principală sau folder de pagini sau linkuri externe
Al doilea nivel pagini SAU linkuri externe
Conținut/note suplimentare:
BACSIS
Site-ul dvs. va fi mobil responsive, dar asta nu înseamnă că ar trebui să ai o tonă de pagini din navigarea dvs. Prea multe paginile vă vor îngreuna utilizatorilor să navigheze cu ușurință pe site-ul dvs pe mobil.

Domeniul

Un nume de domeniu este numele site-ului dvs. și adresa cu care publicul dvs. poate căuta și găsi site-ul dvs. web. Un nume de domeniu poate fi
orice combinație de litere și numere și poate fi folosit cu oricare dintre diferitele extensii de nume de domeniu, cum ar fi .com, .co.nz,
și altele. Indiferent ce alegeți, ar trebui să fie ușor de reținut și de scris. Numele de domeniu trebuie înregistrat înainte de utilizare!

Indicat

Iată câteva lucruri care nu se pot face
Păstrați-l scurt și dulce
Luați în considerare semnificația
nume în alte culturi
Testați numele pe câteva alti oameni
Spune numele cu voce tare
Păstrați numele concentrat pe nișă

Neindicat

Alegeți un rezumat versiunea unui nume
Alege un cu adevărat lung propoziție
Alegeți un nume prea asemănător cu a concurent direct
Alegeți un nume care se bazează pe o tendință
Alegeți un nume care este scris altfel decât sună

Descriere SEO

Toate site-urile web ar trebui să fie construite pentru o indexare curată de către motoarele de căutare, dar conținutul pe care îl adăugați site-ului dvs. și modul în care dvs
prezenta-l joacă un rol cheie în cât de ușor te pot găsi oamenii. Asigurați-vă că site-ul dvs. este optimizat pentru motoarele de căutare și vizitatori deopotrivă.
Ce este o descriere SEO?
Un scurt (50-300 de caractere), relevant și ușor de citit descrierea meta descrierii site-ului dvs. Acest descrierea va apărea sub linkul dvs. în Google.
Scrierea unei meta descriere captivantă care să includă cuvintele cheie relevante vor duce la o creștere a clicurilor dvs rata (adică, persoanele care vă vizitează site-ul!).
Gândește-te la asta ca la un lift, dar pe scurt afirmație că ai cinci secunde să spui cuiva.
Un lucru bun de luat în considerare este ce oameni doriți cu care să lucreze sunt în căutarea și tastarea lor motor de căutare.

Ghidul practic cuprinde exerciții practice pentru realizarea și structurarea fiecărei pagini în parte, sub formă de PDF editabil.

Descarcă-l aici și începe să construiești viitorul tău site de succes!

Urmărește webminariile
înregistrate!

Un program de succes în educarea clienților poate avea un impact semnificativ asupra afacerii tale, inclusiv creșterea nivelului de satisfacție a clienților, reducerea costurilor de asistență, îmbunătățirea adoptării produselor, generarea de clienți potențiali.

urmărește-mă
tiktok
instagram
facebook
Reclame

Cât să investești în reclame?

Profil  de Client

Cine este clientul tău ideal?

Social  Media

Stilizare postări

Marketing

Cui vinzi? Cum vinzi?

Webdesign

Formula "One Page Site"

Branding

Primii pași în definirea brandului

profilul
clientului perfect

03

brand
trinity

02

Vocea
brandului

01

Profită de resursele noastre gratuite pentru a te ajuta să începi în a îți defini brand-ul ideal.

Vrei să colaborăm?

Oferim servicii de creare site-uri, customizare templateuri, dar îți oferim și posibilitatea de a îți crea propriile  postări social media cu ajutorul template-urilor noastre.

Toate drepturlle rezervate   |    Design by Digital Fairy
@DigitalFairy.ro

urmărește-ne

Gratuit

back to top