Pagina “Despre mine” – formula

Pagina ta Despre mine este una dintre cele mai greu de scris, dar
este, de asemenea, esențial pentru site-ul dvs. Asta pentru că de obicei este
a doua cea mai vizitată pagină (după pagina principală) pe a
site!
Acest ghid vă va ajuta să creați o pagină Despre mine despre tine (evident!), dar scris și conceput într-un
mod care pune publicul pe primul loc. Deci pot ajunge la să vă cunosc, să vă placă și să aveți încredere, ceea ce face ca lucrul cu dvs. să fie un la mintea cocosului.
Înainte de a pătrunde în formulă, este important pentru tine veniți cu o strategie pentru pagina Despre mine. Tu trebuie să te gândești și pentru cine scrii. Asa de ia in considerare aceste intrebari..

Unde doriți să meargă vizitatorul dvs. din Despre mine pagină? Pentru a rezerva o consultație? Vă alăturați cursului dvs. online?
Cumpăr un produs?

Cine este clientul tău ideal? Pune-te în pielea lui și gândește-te la ceea ce ești
ar dori să afle despre un antrenor, asistent virtual sau fotograf (de exemplu)
cu care te gândeai să lucrezi.
Gândiți-vă la ceea ce își dorește clientul ideal. De ce sunt pe site-ul tău? De ce esti
cea mai bună persoană care să-i ajute să ajungă acolo unde își doresc să ajungă (adică: care este unicul tău
propunere de vânzare? Vom trata acest lucru în detaliu mai târziu.)?
Gândiți-vă de ce vă vizitează pagina Despre. Ce întrebări pun ei?
Poate..

Cine este aceasta persoana? Care sunt acreditările ei? Certificari?
De ce face ea ceea ce face? Cum? Care este procesul ei?
Această companie angajează chiar acum? Pot aplica pentru un loc de munca?

descarcă ghidul practic si completează …

Hero section

Aici trebuie să-ți învârti cititorul, rapid! Sumă
spune cine ești, ce faci și pe cine ajuți. Într-o
propoziție sau două…
E complicat, știu. Așa că nu vă fie teamă să faceți o mulțime de idei
idei (cum ar fi 25 sau mai multe) și vedeți ce funcționează. Și nu
uitați că puteți susține ideea principală cu o mică informație.
Din nou, gândește-te la ceea ce caută clientul tău ideal,
care sunt problemele lor și cum (în mod specific) umpleți
acea nevoie.
Zona eroilor este, de asemenea, un loc grozav pentru o imagine a ta
chip frumos zâmbitor!

Show emphaty

Acum reveniți la registrul de lucru cu strategia și aruncați o privire
la problemele și durerile pe care le-ai identificat pentru idealul tău
client. Ce vor ei? Ce se luptă
cu? Ce îi împiedică să ajungă unde vor
a fi?
Ce punct principal de durere ai tu, serviciile sau produsele tale
ajuta oamenii sa depaseasca?
Scrieți o secțiune scurtă și empatică care vă arată
înțelege prin ce trece cititorul tău – alege
doar 1-2 puncte dureroase.
B. Arată empatie
Cum arăți empatie? Cu fraze ca:
„Înțeleg că simți…”
„Înțeleg cum se simte să…”
„Ma pot raporta la…”

Introdu persoana ta

Acest lucru nu trebuie să fie complicat!
Care e numele tău? Pe cine ajuți? La ce ajuți
le depășesc? Obține? Și cum o faci?
Completați spațiile libere pentru a vă încălzi. Nu fi
frică să modifici și să te joci cu ceea ce ai venit!
C. Prezentați-vă
Nu uitați să includeți fotografii cu dvs. – mai ales în aceasta
secțiune. O fotografie în cap, în spațiul dvs. de lucru sau orice se potrivește ție și afacerii tale.
Și, în sfârșit, acesta este un loc grozav pentru a face un apel la acțiune.
Ce vrei să facă cititorul tău acum? Rezervați un apel
cu tine? Înscrieți-vă la un curs? Cumpăr un produs? Ce este
următorul pas în călătoria lor? Folosiți un buton sau clar
text legat pentru a le trimite la următoarea destinație.

Nu uita că ghidul complet poate fi downloadat

Construiește încredere

Acesta este punctul perfect pentru a include siglele altor companii cu care ai lucrat, unde munca ta a fost prezentată sau premii pe care le-ai câștigat – poți copia literalmente această secțiune de pe pagina ta de pornire dacă o folosești.
Și dacă nu ești, e ok!

Povestea ta. De ce-ul tău

E timpul să te scufunzi în ceea ce te face, tu.
Acest lucru poate lua diferite forme în funcție de afacerea dvs
și clienții tăi. Dar adesea se bazează pe motivul tău – de ce faci
faci ce faci? „De ce” dumneavoastră este important și
potențial inspirator.
Amintiți-vă, doriți să vă gândiți la clientul dvs. ideal –
ce vor sa stie? Ce îi va convinge
ești persoana potrivită cu care să lucrezi?
Nu trebuie să utilizați toate solicitările de mai jos pe dvs
Pagina despre mine (și probabil nu ar trebui!), dar sunt
menită să facă ideile să curgă. Așa că luați o ceașcă de ceai (sau
pahar de vin) și notează câteva idei.

Testimoniale

Ok, așa că ai arătat cititorului tău cine ești, ce ești
face si de ce. Acum este timpul să facem niște dovezi (sociale).
cu mărturii.
Există atât de multe modalități de a prezenta minunatul
lucruri pe care le spun clienții tăi și rezultatele pe care le ajuți
obține. Puteți utiliza glisoare, liste și alte reclame
formate pentru a prezenta vizitatorului dumneavoastră mărturii.
De exemplu, pânza flipbook din Showit Add On
șablonul din magazinul Wild Rose este un frumos și
modalitate interactivă de a oferi mărturii. Și este super
ușor de adaptat și personalizat

Fun facts

Faptele stupide pot ajuta la construirea factorului de simpatie. ei
face din tine o persoană reală. Nu începe cu Despre mine
le, dar dați spațiu pentru a vă lăsa personalitatea să strălucească. Acest
este, de asemenea, locul în care poți fi creativ cu designul tău! Utilizare
imagini, glisoare, flipbooks și liste pentru a împărtăși fapte amuzante.
Și faceți această secțiune interactivă, dacă puteți, pentru a obține
clienții care fac clic și se implică.

Call to action

Gândește-te înapoi la începutul acestui ghid foarte lung… tu
a venit cu o strategie pentru pagina ta Despre mine.
Care este obiectivul tău pentru această pagină? Unde vrei tu
cititor la următorul? Sau ce vrei să facă? Semn
sunteți pregătit pentru buletinul informativ? Rezervați o consultație? Asculta
podcast-ul tău?
Dați instrucțiuni clare (și imagini, dacă puteți) aici. Utilizare
butoane sau text care este foarte evident un link. Și acesta este al tău
șansa de a fi șef:
Cel mai important lucru despre pagina Despre mine este
că ești cu adevărat tu și vorbește despre idealul tău
client. Nu uita să te distrezi și să faci un design fericit!

Urmărește webminariile
înregistrate!

Un program de succes în educarea clienților poate avea un impact semnificativ asupra afacerii tale, inclusiv creșterea nivelului de satisfacție a clienților, reducerea costurilor de asistență, îmbunătățirea adoptării produselor, generarea de clienți potențiali.

urmărește-mă
tiktok
instagram
facebook
Reclame

Cât să investești în reclame?

Profil  de Client

Cine este clientul tău ideal?

Social  Media

Stilizare postări

Marketing

Cui vinzi? Cum vinzi?

Webdesign

Formula "One Page Site"

Branding

Primii pași în definirea brandului

profilul
clientului perfect

03

brand
trinity

02

Vocea
brandului

01

Profită de resursele noastre gratuite pentru a te ajuta să începi în a îți defini brand-ul ideal.

Vrei să colaborăm?

Oferim servicii de creare site-uri, customizare templateuri, dar îți oferim și posibilitatea de a îți crea propriile  postări social media cu ajutorul template-urilor noastre.

Toate drepturlle rezervate   |    Design by Digital Fairy
@DigitalFairy.ro

urmărește-ne

Gratuit

back to top