Care crezi că este de mai bună calitate?
Stanga sau dreapta?
Prețurile te-au ajutat să te decizi, nu-i așa?
Țineți răspunsul dvs. și imaginați-vă acest scenariu:
Este ziua de naștere a surorii tale și vrei să-i cumperi ceva cu adevărat special și memorabil.
Așa că începi să răsfoiești prin Pinterest pentru a găsi inspirație și tastezi: „idei de cadouri pentru o soră” în bara de căutare.
După ce te uiți prin rezultate, dai peste un design frumos de colier cu opțiunea de a grava un mesaj personalizat.
Chestia este că… există destul de multe magazine care vând chiar acest design, așa că începi să te uiți prin câteva dintre ele.
Toate aceste magazine arată la fel, iar colierele au prețuri similare, în jur de 35 USD.
Pare o afacere bună, dar vrei ceva special și unic. Vrei calitate bună.
„Este de bună calitate?” – te intrebi….
Apoi, brusc, dai peste un butic online care se simte diferit de alții…
Curatarea produselor te face să simți că ești servit de o persoană reală, într-un butic adevărat.
Imaginile produselor lor sunt uimitoare și totul arată cu adevărat atrăgător.
Vedeți că au un colier care are un design similar cu alții pe care i-ați văzut înainte. Este frumos prezentat și vă puteți imagina deja sora dvs. purtând-o.
Apoi te uiți la preț și este de 160 USD…
În capul tău, faci imediat o judecată: „Acesta trebuie să fie de mai bună calitate decât altele pe care le-am văzut”.
Cumperi colierul, adaugi o folie de cadou și ești sigur că ai găsit ceva pe care vei fi mândru să-i oferi surorii tale.
Pf! Cadou sortat.
Ai experimentat vreodată asta?
Voi presupune că ai făcut-o, pentru că majoritatea dintre noi au făcut-o la un moment dat.
O să presupun, de asemenea, că crezi că colierul din dreapta este de calitate superioară.
Am dreptate? Lasă un comentariu mai jos și anunță-mă.
Vedeți, lumea noastră este ocupată și foarte dinamică. Pentru ca noi să funcționăm în cantitatea de decizii cu care trebuie să ne confruntăm zilnic, creierul nostru folosește comenzi rapide.
Ne hotărâm o dată asupra lucrurilor și apoi nu ne mai gândim prea mult la ele.
Pur și simplu funcționează.
Astfel putem lua decizii mai rapid și de cele mai multe ori avem dreptate.
Ne permite să facem alte lucruri, mai degrabă decât să ne petrecem toate zilele analizând toate detaliile a tot ceea ce ne înconjoară.
Dacă am face asta, probabil că am mai trăi în peșteri.
Ce legătură are cu bijuteriile, te întrebi?
Ei bine, multe, de fapt.
Regula prețului mai mare este una dintre comenzile rapide pe care le folosim.
Cei mai mulți dintre noi am învățat în viața noastră că ceva ieftin este de obicei de proastă calitate, prin urmare, dacă vrei calitate bună, trebuie să plătești mai mult.
Deci, dacă avem 2 articole similare unul lângă celălalt și unul are un preț mai mare, vom alege cel mai scump, deoarece există șanse mai mari să fie într-adevăr bun.
De aceea, dacă încercați să creați un brand de lux (pe care știu că o faceți dacă sunteți aici), trebuie să vă puneți aceste întrebări:
Prețurile mele atrag oameni care caută o valoare ridicată?
Prețurile mele îi resping pe cei care caută un chilipir?
CITEȘTE ȘI: 5 etape prin care trec clienții tăi înainte de a fi gata să cumpere
Dacă răspunsurile tale sunt DA la ambele întrebări, este uimitor. Sunteți pe cale să vă poziționați marca ca premium.
Dacă nu, poate doriți să vă gândiți la asta:
Sunt îngrijorat dacă îmi cresc prețurile, nimeni nu va cumpăra?
Mă uit la prețurile concurenților mei și încerc să le potrivesc pe ale mele?
De cele mai multe ori concepțiile noastre greșite, convingerile despre lume sau presupunerile despre clienții și clienții noștri ne fac să sabotăm poziționarea mărcilor noastre.
Un client care își dorește calitate înaltă prioritizează calitatea, nu prețul.
Ele sunt respinse de un preț mic.
Așa cum ați presupune că o geantă Chanel ieftină este un fals.
Creșterea prețurilor NU este la fel de simplă ca doar schimbarea numerelor de pe site-ul dvs. web.
Întreaga dvs. marca trebuie să fie ridicată pentru a se potrivi cu calitatea produselor dvs.
Întreaga ta experiență trebuie să spună „Sunt de bună calitate și sunt scumpă”.
Întregul tău brand trebuie să respingă în mod activ oamenii care caută doar oferte, chilipiruri și produse ieftine.
Mesajele mărcii dvs. trebuie să vorbească cu cele mai profunde dorințe ale clienților dvs. ideali.
Acesta este momentul în care veți atrage oameni care caută DOAR piese unice, de mare calitate.
Încercați să construiți un brand de lux?
Știm cât de copleșitor și de înfricoșătoare poate fi începerea site-ului tău! Sunt șanse să nu fii web designer sau copywriter,
și, deși îâi cunoaști afacerea/produsul/serviciul pe dinafară, este posibil ca proiectarea unui site web să nu fie punctul tău forte.
Oamenii iau decizii în mai puțin de 4 secunde făcând presupuneri. Emoția este totul.
Facem presupuneri despre oamenii pe care tocmai îi întâlnim, despre produse și mărci.
Nu avem timp să analizăm fiecare aspect al unei situații, al unei persoane sau al unui produs, așa că folosim comenzi rapide.
Creșterea prețurilor NU este la fel de simplă ca simpla schimbarea a numerelor de pe site-ul web.
Întreaga strategie de brand trebuie să fie ridicată pentru a se potrivi cu calitatea produselor tale.
Mesajele brand-ului tău trebuie să vorbească cu cele mai profunde dorințe ale clienților dvs. ideali.
Întreaga ta experiență trebuie să spună „Sunt de bună calitate și sunt scumpă”.
Un program de succes în educarea clienților poate avea un impact semnificativ asupra afacerii tale, inclusiv creșterea nivelului de satisfacție a clienților, reducerea costurilor de asistență, îmbunătățirea adoptării produselor, generarea de clienți potențiali.