Personalitatea… cea mai importantă, dar adesea lipsă piesa dintr-un brand.
Ați auzit vreodată sfaturi precum:
fă-ți brandul mai TU
oamenii cumpără de la oameni
să fii autentic și vulnerabil să te conectezi cu ceilalți?
Dacă da, probabil te-ai întrebat dacă înseamnă:
trebuie să apari pe Instagram LIVE fără machiaj? (pentru că tu „adevărat”?)
arată-ți rufele murdare?
împărtășesc eșecuri și povești despre clienți răi? #Discuție reală
faceți ca tema vizuală a mărcii dvs. să reflecte stilul dvs. personal?
fă TOTUL singur pentru că oamenii cumpără de la TI?
Jenna Kutcher nu spune toată povestea și nici tu nu ar trebui să o spui
Am vrut să vă vorbesc despre Jenna pentru că este exemplul perfect de brand personal făcut corect.
Jenna este super autentică, simpatică și abordabilă. Dar o iubim și din alt motiv…
Pe Instagramul ei, se pare că ea împărtășește totul. Momentele mamei, povestea despre avort spontan, vulnerabilitățile și insecuritățile, viața de căsătorie…
În același timp, ea a crescut această afacere cu 7 cifre și a construit o echipă care să o ajute să-și dezvolte brandul.
Cum face ea? De unde știu ei cum să apară ca EA când ea este afară?
Ei bine, Jenna înțelege un lucru:
NU ești marca ta, dar brandul tău are nevoie de personalitate
Ea și-a construit brandul pe valorile ei (autenticitate, a fi real, empatie) și trăsăturile de personalitate (a fi abordabil, util, deschis și prietenos).
DAR, însăși Jenna a spus că este foarte intenționată în ceea ce privește modul în care își organizează conținutul.
Îți arată momentele din viața mamei ei.
Te lasă puțin să intri în căsnicia ei.
Își împărtășește imperfecțiunile și luptele.
În cele din urmă, totuși, ea împărtășește doar conținut care îi va sublinia mesajul mărcii: un mesaj de apartenență, comunitate, proiectarea stilului tău de viață, lucrul inteligent și bucuria de ceea ce faci.
Personalitatea mărcii: de ce nu ești marca ta și ce să faci în privința asta?
Ca CEO, ești un vizionar. Ți-ai construit afacerea pe valorile tale
Aveți o viziune pentru afacerea dvs. și aveți o misiune clară de a transforma acea viziune în realitate.
Brandul tău este o modalitate prin care poți să realizezi și să comunici toate acestea. Cu cât îl separă mai repede de tine, cu atât mai repede vei:
creșteți și extindeți-vă afacerea,
fii încrezător în felul în care te arăți în fața publicului tău,
creează consistență în prezența ta,
comunicați într-un mod care se aliniază cu personalitatea mărcii dvs. și conectați-vă cu publicul la un nivel mai profund,
creați impuls și lăsați oamenii să-și amintească marca dvs. și ceea ce reprezintă aceasta.
Acestea sunt lucrurile care țin oamenii blocați ani de zile
Există o mulțime de sfaturi RAU.
Sfaturi proaste de la experți care cred că brandingul este doar logo-ul și site-ul dvs. Cine spune că ar trebui să-ți bazezi brandul pe personalitatea ta. Ei vă cer să creați un moodboard al mărcii dvs., astfel încât să poată crea branding pe baza acestuia.
Da, oamenii cumpără de la oameni. Da, marca ta trebuie să fie mai asemănătoare TU…
Dar nu doar prin oglindirea propriei personalități și stil.
Trebuie să:
reflectă valorile, misiunea și viziunea ta
fii simpatic și ai un caracter
creează o conexiune cu publicul tău
vă ajută să vă comunicați mesajul
Iată cum să faci asta în mod corect:
Înțelegeți pentru ce va fi cunoscut brandul dvs., ce rol joacă acesta în viața clienților dvs. și concentrați-vă asupra acestuia. Definiți-vă clientul ideal și care sunt cele mai profunde dorințe ale acestuia, deoarece se raportează la marca dvs. Ce îi ajuți să facă?
Marca ta trebuie să fie personală: să aibă propriile opinii, tonul vocii și aspectul său. NU TREBUIE să fie peste tot și complicat. Concentrați-vă pe ceea ce doriți ca marca dvs. să fie cunoscută și mergeți ALL IN. Nu încurca oamenii aducând lucruri care nu sunt relevante pentru marca ta.
Nu vă vindeți produsele sau serviciile. Vindeți senzația pe care o au clienții tăi odată ce obțin rezultatele pe care și le doresc, indiferent ce înseamnă aceasta pentru ei. Vindeți îndrumarea pentru ca ei să ajungă acolo. Creați o experiență de brand care să reflecte acest lucru și să vă comunice personalitatea mărcii la fiecare pas al drumului.
Odată ce ne ajutăm clienții să treacă prin pașii 1-3, de obicei își dau seama că sunt multe lucruri deplasate în afacerea lor. La fiecare pas al experienței cu marca dvs., clienții dvs. intră în contact cu diferitele elemente ale mărcii dvs. (punctul de contact al mărcii dvs.). Fie că este vorba despre postarea pe rețelele sociale, mesajele, designul site-ului sau ambalajul, toate trebuie să fie consecvente și să evoce aceleași sentimente, astfel încât să construiți încredere și să vă consolidați mesajul.
Trebuie să aveți ochelari cu filtru de marcă pentru a putea deveni un director de creație puternic. Pentru a ști ce decizii să iei în afacerea ta în concordanță cu marca ta unică. Ce tip de oameni să angajezi și cum să îi educi cu privire la personalitatea mărcii tale. Pentru a construi un brand puternic, consistent, în timp ce vă creșteți și extindeți afacerea.
Acesta este A.D.O.R.E. formula, dezvoltată special pentru a vă ajuta să vă ridicați brandul și, prin urmare, să vă ridicați vertiginos afacerea.
Simți că ești gata să câștigi perspectivă, să ieși din cap și să obții ajutorul și sprijinul de care ai nevoie pentru a-ți ridica marca? Aplicați pentru un apel de consultanță GRATUIT și haideți să vorbim despre afacerea dvs. unică și despre ce puteți face pentru a crește, crește și atinge obiectivele dvs. ambițioase.
Știm cât de copleșitor și de înfricoșătoare poate fi începerea site-ului tău! Sunt șanse să nu fii web designer sau copywriter,
și, deși îâi cunoaști afacerea/produsul/serviciul pe dinafară, este posibil ca proiectarea unui site web să nu fie punctul tău forte.
Oamenii iau decizii în mai puțin de 4 secunde făcând presupuneri. Emoția este totul.
Facem presupuneri despre oamenii pe care tocmai îi întâlnim, despre produse și mărci.
Nu avem timp să analizăm fiecare aspect al unei situații, al unei persoane sau al unui produs, așa că folosim comenzi rapide.
Creșterea prețurilor NU este la fel de simplă ca simpla schimbarea a numerelor de pe site-ul web.
Întreaga strategie de brand trebuie să fie ridicată pentru a se potrivi cu calitatea produselor tale.
Mesajele brand-ului tău trebuie să vorbească cu cele mai profunde dorințe ale clienților dvs. ideali.
Întreaga ta experiență trebuie să spună „Sunt de bună calitate și sunt scumpă”.
Un program de succes în educarea clienților poate avea un impact semnificativ asupra afacerii tale, inclusiv creșterea nivelului de satisfacție a clienților, reducerea costurilor de asistență, îmbunătățirea adoptării produselor, generarea de clienți potențiali.