Deconectarea în marca dvs. poate fi o mare problemă. Majoritatea clienților noștri vin la noi spunând același lucru:
„Simt deconectarea în marca mea”.
„Marca mea nu mă reprezintă pe mine și munca mea”.
„Simt că nu am control asupra modului în care este percepută marca mea”.
Te poți raporta?
Deconectarea în marca dvs. vă poate lăsa blocat luni (sau ani).
Din fericire, ești aici și vei învăța cum să o rezolvi, să ieși în evidență și să atragi publicul tău ideal.
Dar mai întâi, să vorbim despre ce înseamnă de fapt deconectarea, bine?
Deconectarea este sentimentul sau faptul de a fi separat de cineva sau de altceva și de a nu se potrivi bine sau de a nu se înțelege.
Dictionarul Cambridge
Ceea ce spun clienții noștri când spun că simt „deconectarea” în marca lor este că:
Marca lor nu este autentică pentru ei și afacerea lor.
Simți că este adevărat și pentru tine? Citește mai departe!
Atât de des, clienții noștri vin la noi fără o claritate reală cu privire la misiunea, valorile și viziunea lor. Adesea, ei cad în capcana vânzării de servicii sau produse, fără a-și aminti principala motivație din spatele tuturor.
Scopul principal al mărcii tale merge mult mai profund decât acela de a satisface nevoile externe ale clienților tăi, cum ar fi să-i ajuți să se machieze mai bine, să aibă un păr mai bun, să-și îmbunătățească dieta sau cariera. Scopul principal al mărcii dvs. este mai degrabă ca satisfacerea nevoii interne: să vă ajutați clienții și clienții să se simtă mai încrezători, împuterniciți și inspirați. Pentru a-i ajuta să aparțină, să se conecteze sau să-și transforme viața.
Misiunea ta, oricare ar fi ea, este marele tău DE CE – ceva împotriva căruia ar trebui să-ți verifici întotdeauna toate acțiunile și deciziile.
Înțelegându-vă că veți putea să vă aliniați întregul brand cu acesta și să aveți un impact mult mai mare, precum și să vă atrageți publicul ideal mult mai ușor (pentru că ei, știți exact de ce au nevoie la un nivel mai profund și ajutați). ei înțeleg asta).
Înțelegerea DE CE vă ajută, de asemenea, să încetați să vindeți produse sau servicii, care pot fi întotdeauna vândute mai ieftin, mai bun sau mai rapid și să începeți să vindeți experiența.
Fă-i pe oameni să vrea să cumpere brandul tău.
Creați o mișcare.
Amintește-ți un singur lucru: oamenii care cumpără de la tine fac o declarație. Spune mai multe despre cine sunt și în ce cred ei decât despre tine.
Fiți clar în ceea ce credeți și în ce reprezentați și veți atrage publicul potrivit și veți putea construi un brand autentic.
Crearea unui brand autentic face adesea oamenii confuzi, mai ales din cauza tuturor sfaturilor de pe internet care spun că ar trebui să „fă-ți brandul ca tine”. Oricât de adevărat este pentru un brand personal, nu este adevărat pentru majoritatea mărcilor.
A face marca autentică nu înseamnă a o face fidelă convingerilor tale personale. Totul este despre alinierea acțiunilor tale și a misiunii și viziunii tale.
Am scris un articol întreg despre cum să vă faceți marca autentică, dar aici voi menționa conceptul strălucit al Cercului de Aur al lui Simon Sinek. Începe întotdeauna cu DE CE (marea ta misiune), clarifică CUM (valorile, credințele și regulile tale după care joci) și abia apoi aliniază CE VINZI cu el.
În acest fel, orice faci se simte autentic, deoarece publicul tău știe ce reprezintă și toate acțiunile, serviciile sau produsele tale (CE) sunt aliniate cu asta.
Ești cinstit, sincer și… da, autentic.
Acest lucru este foarte legat de a face marca dvs. autentică și de alinierea acțiunilor dvs. cu convingerile și misiunea mărcii dvs. Dar merge mai adânc.
Poziționarea corectă a mărcii pe piață înseamnă reflectarea adevăratei identități cu experiența de brand: identitatea mărcii, mesajele, serviciile sau produsele, site-ul web, marketingul prin e-mail, social media și orice alt punct de contact al mărcii.
Multe mărci construiesc o experiență de brand inconsecventă și acest lucru afectează modul în care sunt poziționate pe piață. De exemplu, dacă marca dvs. trebuie să fie accesibilă și să îi ajute pe oameni să aparțină și să se simtă conectați, mesajele dvs., strategia de preț și produsele ar trebui să sprijine acest lucru.
Arhetipurile mărcii sunt un instrument excelent pentru a vă ajuta să înțelegeți cu claritate tema și personalitatea dvs. unică a mărcii și să vă arate cum să o urmăriți în mod constant pentru a construi o experiență puternică de brand.
Brandul tău există pentru a servi altor oameni, nu? Așadar, trebuie să înțelegeți cine este publicul dvs. ideal, găsind o legătură între obiectivele, valorile și misiunea mărcii dvs. și nevoile și dorințele audienței dvs.
Când vă vedeți clientul ca un erou al poveștii mărcii dvs. și marca dvs. ca un ghid, ajutându-l să ajungă acolo unde doresc să ajungă sau să devină cine vor să devină, veți găsi cu ușurință o legătură între marca dvs. și oamenii dvs. ideali.
Sapă mai mult decât pur și simplu câți ani au clienții tăi, unde locuiesc și ce reviste citesc.
Gândește-te la ceea ce cred ei, care sunt dorințele lor cele mai profunde și care sunt dialogurile și conflictele lor interne în legătură cu marca ta.
Ce probleme le poate rezolva marca dvs.?
Cum își poate face marca dvs. viața mai ușoară sau mai bună?
Aceasta este legătura dintre brandul tău și clienții tăi.
Înțelegeți personalitatea mărcii dvs. și ÎNCHIPĂȚI-O cu adevărat. Intră în puterea lui.
Nu ați susținut încă Testul nostru privind arhetipurile mărcilor? Fă-o acum și descoperă personalitatea mărcii tale, tema și creează povestea mărcii tale, astfel încât să poți construi un brand puternic, influent și irezistibil.
Deveniți un director creativ puternic al mărcii dvs. și înțelegeți cum trebuie să îl dezvoltați, astfel încât să fie întotdeauna autentic, aliniat cu viziunea dvs. și să atragă oamenii potriviți.
Știm cât de copleșitor și de înfricoșătoare poate fi începerea site-ului tău! Sunt șanse să nu fii web designer sau copywriter,
și, deși îâi cunoaști afacerea/produsul/serviciul pe dinafară, este posibil ca proiectarea unui site web să nu fie punctul tău forte.
Oamenii iau decizii în mai puțin de 4 secunde făcând presupuneri. Emoția este totul.
Facem presupuneri despre oamenii pe care tocmai îi întâlnim, despre produse și mărci.
Nu avem timp să analizăm fiecare aspect al unei situații, al unei persoane sau al unui produs, așa că folosim comenzi rapide.
Creșterea prețurilor NU este la fel de simplă ca simpla schimbarea a numerelor de pe site-ul web.
Întreaga strategie de brand trebuie să fie ridicată pentru a se potrivi cu calitatea produselor tale.
Mesajele brand-ului tău trebuie să vorbească cu cele mai profunde dorințe ale clienților dvs. ideali.
Întreaga ta experiență trebuie să spună „Sunt de bună calitate și sunt scumpă”.
Un program de succes în educarea clienților poate avea un impact semnificativ asupra afacerii tale, inclusiv creșterea nivelului de satisfacție a clienților, reducerea costurilor de asistență, îmbunătățirea adoptării produselor, generarea de clienți potențiali.