Fotografie de brand susținută de psihologie

Fotografia de brand este extrem de importantă pentru percepția mărcii dvs. Știi de ce?

Suntem bombardați cu mesaje zilele acestea. Se pare că oriunde mergem și tot ceea ce facem, există un brand care încearcă să ne vândă ceva.

Nu te simți niciodată așa?

Poate fi copleșitor și epuizant mental.

Poate fi frustrant.

Dar cum să ajungi în fața publicului tău ideal atunci?

La urma urmei, aveți un produs sau un serviciu uimitor de vândut.

Ieși în evidență și conectează-te instantaneu

Ce înseamnă pentru tine?

Înseamnă că clienții tăi pot înțelege mesajul din spatele mărcii tale din imaginile mărcii tale atât de repede, încât nici măcar nu îl știu.

Acesta este modul în care intri în subconștientul lor!

Acest lucru face ca imaginile de marcă să aibă un impact cu adevărat și să fie ceva în care merită investit, poate chiar mai mult decât copywriting.

La urma urmei, dacă suntem cu toții ocupați și durata noastră de atenție este de doar câteva secunde, câtă copie vor citi clienții tăi? Pot fi doar câteva paragrafe, ceea ce nu este suficient pentru a vă construi percepția mărcii.

O imagine valorează cât 1.000 de cuvinte

Creierul uman poate înțelege semnificația unei imagini mult mai ușor și mai rapid decât textul, asta este sigur.

Totuși, oamenii de știință de la MIT au descoperit fapte și mai interesante:

„(..) semnificația unei imagini poate fi extrasă chiar și atunci când o imagine este amestecată într-o secvență de șase sau chiar 12 imagini prezentate la 13 milisecunde pe imagine – o rată de aproximativ 75 de cadre pe secundă.” – Sursa: MIT.edu

Acest lucru înseamnă că clienții tăi potențiali pot înțelege mesajul tău chiar dacă derulează pe Instagram și dau peste imaginile tale. Nici măcar nu trebuie să se oprească din defilare pentru ca mesajul să se cufunde.

Dar asta nu este tot:

„O altă constatare izbitoare a fost că efectul este observat și atunci când întrebarea referitoare la țintă este prezentată numai după ce secvența a fost rulată, ceea ce înseamnă că creierul poate extrage sens chiar și atunci când nu există nicio modalitate de a prezice ceea ce va fi afișat.” - Sursa : MIT.edu

Ceea ce este cu adevărat izbitor (suntem uimiți).

Înseamnă că clienții tăi pot înțelege semnificația mesajului tău chiar dacă nu văd întreaga secvență de imagini, videoclipuri sau diapozitive.

Înseamnă că imaginea merită într-adevăr cât o mie de cuvinte și ar trebui să o folosești în avantajul tău.

De ce sunt atât de importante imaginile de brand?

Acum că înțelegi cât de influente pot fi imaginile de brand, este clar să vezi că îți poate ridica marca și te poate conecta cu clienții tăi la un nivel subconștient.

Să explorăm cum vă poate afecta afacerea:

Ajută la stabilirea loialității

Când sunteți vizibil în mod constant pentru clienții dvs. ideali, aceștia văd adesea imaginile mărcii dvs.

Și de fiecare dată când îl văd, mesajul tău se cufundă mai mult, fără ca ei să-l simtă atât de mult.

Asta se datorează rapidității cu care creierul lor procesează informații. Se întâmplă în subconștientul lor și fără ca ei să-și dea seama efectiv.

Acest lucru, la rândul său, poate crește loialitatea față de brand, deoarece clienții tăi simt că brandul tău este „întotdeauna în mintea lor” și este ceva familiar.

Avem încredere în ceva ce știm mult mai mult decât în ​​ceva ce nu avem.

Creează recunoaștere a mărcii

Imaginile consecvente ale mărcii vă pot ajuta să construiți recunoașterea mărcii prin simpla repetare a mesajului într-un mod mai puțin plictisitor decât ar face copywritingul.

Nu trebuie să spuneți același lucru din nou: dacă imaginea mărcii dvs. este consecventă și lucrați la vizibilitatea dvs. în mod regulat, clienții dvs. vor începe să vă recunoască marca automat.

Se conectează cu oamenii la nivel subconștient

Cunoașteți acest sentiment atunci când citiți o carte și, după ce vă uitați pe o pagină, ați văzut o anumită frază și ați înțeles-o, chiar dacă nu știți unde a fost?
Ți s-a întâmplat vreodată?

Asta pentru că creierul tău a scanat întreaga pagină și chiar ți-ai putea aminti dacă ai avea acces la ea.

Așa funcționează citirea rapidă.

Procesăm imagini în subconștientul nostru și, deoarece se întâmplă atât de repede, partea creierului responsabilă de logică nici măcar nu o recunoaște decât după ce se întâmplă.

Atunci putem simți că știm ceva sau că am înțeles ceva și ne simțim foarte real și solid.

Acesta este unul dintre modalitățile prin care putem accesa mintea subconștientă a clienților noștri și ne putem conecta cu adevărat cu ei.

Când imaginile mărcii dvs. transmit mesajul potrivit, iar stilul dvs. de imagini evocă sentimente la care se referă clienții dvs., aveți o rețetă pentru o legătură profundă cu ei.

Adaugă valoare mărcii dvs

Imaginile vizuale de înaltă calitate fac marca dvs. să pară mai scumpă și mai de încredere. Este la fel de simplu.

Am văzut că s-a întâmplat de multe ori, când clienții noștri își ridică imaginile de brand și dintr-o dată își pot crește prețurile substanțial, fără să facă nimic altceva.

nu ma crezi?

Aruncă o privire mai jos și alege-l pe cel care crezi că este de mai bună calitate:

Imaginile de o calitate mai bună ridică valoarea percepută a produselor dvs. și a întregului dvs. brand.

Acest lucru este valabil nu numai pentru afacerile bazate pe produse, ci și pentru servicii.

Iată un exemplu rapid:

Care furnizor de servicii pare mai profesionist?

Este din cauza scurtăturii mentale care este în lucru: dacă ceva pare mai atractiv, trebuie să fie mai bun și să merite mai mult.

Folosim această comandă rapidă tot timpul pentru aproape orice: de la alegerea unui măr în magazin până la alegerea între antrenorul cu care vrem să lucrăm.

Și nu este că judecăm oamenii după aspectul lor (deși facem și asta). Este vorba despre percepția calității care se extinde de la calitatea imaginilor până la calitatea întregului brand.

Imagini de marcă vs. imagine de marcă (percepție)

O concepție greșită comună este că imaginile de marcă sunt doar un alt cuvânt pentru „imaginea mărcii”.

Nu este cazul, totuși!

Imaginea mărcii este o percepție a mărcii: este imaginea întregii afaceri, a organizației. Acesta este modul în care oamenii vă percep afacerea, marca.

Imaginile de marcă, pe de altă parte, sunt doar elemente vizuale: fotografie și grafică.

Imaginile de marcă, după cum sigur înțelegeți până acum, vă pot afecta direct imaginea mărcii.

Clienții tăi vor evalua marca (și afacerea) ta în funcție de calitatea, energia și personalitatea imaginilor mărcii tale.

Cu ce ​​stil de fotografie de marcă se va conecta clientul tău ideal?

Există multe stiluri diferite de imagini de marcă și nu există unul care să fie mai bun sau mai rău. Totuși, există unul care este mai bun pentru marca TA.

Vedeți, fiecare persoană vede lucrurile diferit și, în funcție de starea sa actuală de spirit, de modul în care se simte sau de personalitatea lor, se va conecta cu imagini diferite.

De aceea este atât de important să înțelegeți persoana dvs. ideală de cumpărător (a.k.a. client) pentru a ști ce se va conecta cu ei.

Totul începe de la cum vrem să ne simțim: asta va determina de ce personalitate de brand vom fi atrași.

Cum să-ți găsești stilul ideal de fotografie de brand

Personalitatea mărcii dvs. va afecta direct stilul de imagine a mărcii pe care ar trebui să-l utilizați pentru a o exprima.

Personalitatea mărcii este mai mult decât cuvinte sau vocea mărcii sau elementele vizuale ale mărcii. Acestea sunt lucrurile care te ajută să-l comunici.

CITEȘTE ȘI: Povestea mărcii tale – ce este + formulă simplă de urmat
Personalitatea mărcii tale este atitudinea mărcii tale, felul în care se comportă, vorbește, expresiile pe care le folosește, produsele sau serviciile pe care le oferă.

Valorile, obiectivele și modul în care procedează pentru a le atinge.

Descoperă personalitatea mărcii tale

Imaginile mărcii tale sunt o expresie a personalității mărcii tale.

Vă ajută să vă conectați cu clienții ideali și să le atingeți inimile.

Și instrumentul meu preferat și de încredere pentru a construi un brand cu personalitate sunt cu siguranță arhetipurile de brand.

Este un instrument creat de psihiatrul elvetian Carl Jung (care a lucrat cu Sigmund Freud).

El a observat că în comportamentul pacienților săi apar teme comune. El a dezvoltat psihologia analitică și arhetipurile care sunt acum folosite pentru branding.

Acestea sunt teme care apar în noi toți și le înțelegem cu toții subconștient.

De aceea este atât de puternic.

Arhetipurile mărcilor ne ajută să ne concentrăm și să construim un caracter consistent, dar asta nu este tot.

Arhetipurile mărcilor ne ajută să ne diferențiem mărcile de altele din nișa noastră. Le poți folosi pentru a avea o abordare unică a nișei tale, pentru a construi o personalitate diferită.

Este un instrument atât de puternic, mii de oameni au susținut deja testul nostru pentru a-și descoperi arhetipul și pentru a aplica aceste cunoștințe mărcii lor.

Alege energia și culorile potrivite pentru personalitatea ta

Chiar dacă grupăm arhetipurile în 4 grupuri cu un scop similar, există moduri diferite în care fiecare dintre arhetipuri le face.

Fiecare dintre ele are o personalitate distinctă care poate fi exprimată prin utilizarea strategică a culorilor și a energiei corecte a imaginilor.

Permiteți-mi să vă dau câteva exemple:

Rebel este foarte îndrăzneț și energic, așa că am folosi un stil de imagini care să reflecte asta: cu mult contrast, culori roșii sau neon, alb și negru. Pozele de putere și expresiile îndrăznețe ale feței sunt perfecte pentru acest arhetip.

Magicianul este mai sofisticat și mai spiritual. Pentru a exprima acest arhetip trebuie să folosim o fotografie spațioasă și sub tema culorilor reci. Vrem să evocăm sentimente precum: conexiune cu universul, speranță, împuternicire, inspirație.

Girl Next Door este abordabilă, una dintre noi și foarte prietenoasă. Pentru a-i comunica mesajul trebuie să folosim elemente vizuale care spun o poveste de prietenie, apartenență, împreună. O temă de culori calde și oameni zâmbitori vor fi perfecte pentru acest arhetip.

Îngrijitorul înseamnă a deveni un îngrijitor mai bun, a avea grijă de noi înșine, unul de celălalt, de copiii noștri, de animalele de companie și de întreaga planetă. Fotografia ar trebui să spună povestea dragostei, a apartenenței, a înțelegerii, a îngrijirii și a atenției. Imaginile trebuie păstrate în nuanțe dezactivate, de preferință tonuri calde, iar energia ar trebui să fie destul de scăzută, concentrându-se mai mult pe momentul conexiunii.

Eroul, pe de altă parte, înseamnă a face față provocării, a depăși provocările și a atinge obiectivele. Este foarte energic, dar într-un mod diferit decât un Rebel. Nu este aici pentru a crea o revoluție și pentru a șoca oamenii, ci pentru a-și stăpâni abilitățile, a trece la nivelul următor, a se provoca și a realiza.

Imaginile de marcă pentru acest arhetip ar trebui să fie energice și contrastante, cu ipostaze și expresii faciale puternice. Chiar dacă este atât de asemănător cu Rebel, arată diferit.

Acestea sunt doar 5 dintre cele 12 arhetipuri existente.

Puteți descoperi stilul de imagine de brand pentru fiecare aici.

Poziții și expresii

Modul în care oamenii se comportă în fotografie sau chiar expresiile faciale contează foarte mult. Modelele tale pot avea ipostaze de putere și vor arăta puternice și poate chiar puțin intimidante (care este ceea ce ți-ai putea dori).

Pe de altă parte, oamenii din fotografii pot avea expresii faciale delicate și pot arăta prietenoși și abordabili.

CITEȘTE ȘI: Povestea mărcii tale – ce este + formulă simplă de urmat
Dacă se uită în depărtare și sunt serioși, pot părea visători și calmi, ceea ce va evoca diferite sentimente.

Aruncă o privire la câteva dintre aceste exemple de mai jos și spune-mi în comentarii cum te simți să le privești și ce diferențe poți vedea.

Compoziție de fotografie

Este foarte important să ai reguli pentru fotografia ta, deoarece ajută la menținerea consecvenței, chiar dacă poți crea multe ședințe foto de-a lungul anilor de a avea brandul tău.

De exemplu, poate doriți ca oamenii să aibă expresii faciale similare sau ipostaze.

De asemenea, ai putea dori ca oamenii din fotografii să nu pară prea înscenați, ci mai degrabă natural.

Pe de altă parte, pentru unele mărci, a privi în fața camerei și a fi pus în scenă este exact ceea ce reflectă personalitatea mărcii lor.

Creați aceste reguli, astfel încât să vă fie mai ușor să vă păstrați consecvența și ca fotograful să vă înțeleagă viziunea. Când descoperiți arhetipul mărcii dvs., totul devine mult mai ușor de înțeles.

Fundaluri, configurații

Sedința foto de brand va fi mai bună afară sau în studio? Aceasta este o întrebare la care este greu să răspunzi fără să știi mai multe despre ceea ce vrei să obții.

A fi afară poate fi mai bine pentru Explorer sau Innocent, dar fotografiile în studio pot funcționa și ele. Desigur, va fi mai dificil să filmați, așa că poate să nu fie cea mai bună opțiune pentru unele mărci, dar rezultatele pot fi uimitoare.

Dacă aveți un stil de viață frumos în studio, puteți crea fotografii cu adevărat uimitoare care vor reflecta foarte bine personalitatea mărcii dvs.

Spune povestea mărcii tale

Fotografia poate juca un rol important în a spune povestea mărcii tale, așa că descoperirea care este aceasta va fi următorul tău pas.

Acum că știi asta, poți folosi fotografia pentru a-l exprima.

De exemplu, poveștile brandului Creator se vor învârti în jurul a vă exprima și a fi creativ. De aceea, a avea imagini care arată oameni care sunt configurații creative, creative și inovatoare, precum și paleta de culori potrivite și pozele vor portretiza mărcile Creator în mod corect.

Aici sunt cateva exemple:

Pentru Magician, povestea mărcii este despre transformare, așa că fotografia ar trebui să pară spațioasă și magică.

Totuși, nu înseamnă că trebuie să aibă stele sau unicorni!

Puteți arăta magia prin fotografii care sunt creative, păstrate într-un ton rece, cu tonuri violete adăugate, cu oameni care privesc undeva în depărtare.

Dacă ești un brand Sage, povestea mărcii tale învață și cunoaște adevărul. Fotografiile tale ar putea fi în stil „reportaj”, ceea ce înseamnă că nu sunt puse în scenă și arată natural, deoarece ai raportat adevărul publicului tău.

Fii creativ cu asta și gândește-te la cum poți infuza personalitatea și povestea mărcii tale în fotografiile tale.

Spread your message visually

As I said before, it’s really true “One picture is worth a thousand words”.

So once you have your photography, don’t only use your pictures on your website.

Use them in your social media, newsletters and ads.

One of the best places to share your photos is not only Instagram but Pinterest.

It’s on Pinterest people often find new brands and save stunning imagery, which spreads the word.

You can also use them on the Thank You card which you add to your orders.

Your photography is one of the best ways to capture your brand personality and communicate it to people in a subconscious way, so use it to build your brand awareness.

Urmărește webminariile
înregistrate!

Un program de succes în educarea clienților poate avea un impact semnificativ asupra afacerii tale, inclusiv creșterea nivelului de satisfacție a clienților, reducerea costurilor de asistență, îmbunătățirea adoptării produselor, generarea de clienți potențiali.

urmărește-mă
tiktok
instagram
facebook
Reclame

Cât să investești în reclame?

Profil  de Client

Cine este clientul tău ideal?

Social  Media

Stilizare postări

Marketing

Cui vinzi? Cum vinzi?

Webdesign

Formula "One Page Site"

Branding

Primii pași în definirea brandului

profilul
clientului perfect

03

brand
trinity

02

Vocea
brandului

01

Profită de resursele noastre gratuite pentru a te ajuta să începi în a îți defini brand-ul ideal.

Vrei să colaborăm?

Oferim servicii de creare site-uri, customizare templateuri, dar îți oferim și posibilitatea de a îți crea propriile  postări social media cu ajutorul template-urilor noastre.

Toate drepturlle rezervate   |    Design by Digital Fairy
@DigitalFairy.ro

urmărește-ne

Gratuit

back to top